7.08.2009

H αμάξι αλλάζεις, ή ταχέως τα τινάζεις


Παράταση των κινήτρων για την αγορά νέων αυτοκινήτων ζητούν οι εισαγωγείς, καθώς αποδείχτηκαν σωτήρια για τον κλάδο τους, όπως και για τους Ντήτερ Γιόχαν και Φράντς, που τα κατασκευάζουν στην Εσπερία.

Ζητούν μάλιστα και την εφαρμογή νέων μέτρων που θα βοηθήσουν στην ανανέωση του στόλου των αυτοκινήτων στην χώρα μας, και την διεύρυνση του ελλείμματος συναλλαγών.

Ενώ λένε ο μέσος όρος ζωής των αυτοκινήτων, στην Ευρώπη είναι τα 7 χρόνια, στην Ελλάδα ο χρόνος αυτός φτάνει τα 11, πράγμα που θεωρούν απαράδεκτο.

Μου είναι δύσκολο να πιστέψω ότι στην Πορτογαλία ο χρόνος ζωής είναι τα 7 χρόνια, και γενικότερα στις χώρες που δεν παράγουν αυτοκίνητα, σίγουρα λοιπόν θα αναφέρονται στις χώρες που έχουν αυτοκινητοβιομηχανία και όπου οι εργαζόμενοι αμείβονται με τριπλάσιους μισθούς από τους εδώ.

Συνεπώς δεν μπορούν να μιλούν για τους ίδιους ρυθμούς ανακύκλωσης του στόλου και στην Ελλάδα.

Στην ελεύθερη οικονομία στην οποία προσπαθούμε να ζήσουμε, το γεγονός είναι ότι έχουν ένα προϊόν το οποίο δεν πουλάει, επειδή είναι ακριβό.

Έχουν λοιπόν πρόβλημα, που οφείλουν να λύσουν αυτοί και όχι να το λύσουμε εμείς για χάρη τους, πάλι.

Κανείς μας δεν θέλει να καβαλάει μια σακαράκα.

Ας συνδέσουν τις τιμές τους με τον χώρο στον οποίο δραστηριοποιούνται.

Διαφορετικά, αντί να ζητούν κίνητρα, ας ζητήσουν αυξήσεις μισθών, ώστε να μπορούμε να αγοράσουμε τα πανάκριβα για το βαλάντιο του Έλληνα αυτοκίνητά τους.

Και ας αρχίσουν, δίνοντας αυξήσεις στο προσωπικό τους και προσλαμβάνοντας τους 1.300 που απέλυσαν επικαλούμενοι την κρίση, που τελικά απέφυγαν χάρη στην επιβάρυνση του κρατικού κορβανά. Όλων ημών δηλαδή.

Στα κίνητρα που ζητούν οι έμποροι αυτοκινήτων να δοθούν για την ανανέωση του στόλου, συμπεριλαμβάνεται και η αύξηση των τελών κυκλοφορίας, κλιμακωτά, όσο παλιώνει το αυτοκίνητο.

Αυτοί που δεν έχουν την δυνατότητα να αγοράσουν καινούριο αυτοκίνητο, οι πιο αδύναμοι οικονομικά δηλαδή, θα επιβαρύνονται περισσότερο από εκείνους που είναι σε θέση, να αλλάζουν αυτοκίνητο, στον χρόνο που αρέσει στους αυτοκινητεμπόρους.

Αυτό είναι πράγματι κίνητρο με κοινωνική ευαισθησία.

Δηλαδή ή αμάξι αλλάζεις, ή ταχέως τα τινάζεις, από την φορολογική αφαίμαξη.

Σωστό και δημοκρατικό.

Και να σκεφτείς ότι -μόλις- σώσαμε τα μαγαζιά τους.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More