4.11.2009

Πίσω γορίλα!

Η υπερβολική βοήθεια προς τον πολίτη (δηλαδή η κοινωνική πολιτική) δημιουργεί τεμπελιά και απάθεια, είπε κορδωμένος διάνος, μαϊντανός τηλεοπτικών εκπομπών και γκουρού του ασύδοτου νεοφιλελευθερισμού.


Σίγουρα. Γι' αυτό η Σουηδία και η Δανία είναι εκατό χρόνια πίσω από τα γαϊδούρια, μόνιμα σκαρφαλωμένες εκεί ψηλά, στην πρώτη πεντάδα των χωρών, με το ανώτερο βιοτικό επίπεδο στον κόσμο.

Αντίθετα, πιστεύω η υπερβολική βοήθεια (κομματική, οικογενειοκρατική και πάει λέγοντας) προς τενεκέδες που θέλουν να παίζουν τους πολιτικούς ανέξοδα και στην πλάτη μας, δημιουργεί τεμπελιά και απάθεια προς τα κοινωνικά αιτήματα και ανησυχίες. Τρυφηλότητα.

Αραχτός στην καρακοσμάρα σου, ψηλά στις βουλευτικές λίστες, χορτάτος από πέντε γενιές πολιτικών, και περιτριγυριζόμενος από συμμαθητές και συμφοιτητές του κολεγίου, και του LSE, τι να δεις έρμε μου.

Την τύφλα σου δεν βλέπεις.

Μόνο μου κάθεσαι στα παράθυρα, και μου κουνάς το δάχτυλο απειλητικά λέγοντάς μου πως θα κάνω την ζωή μου καλύτερη, μόνο αν φτάσω στον πάτο του βαρελιού, οπότε το ξεροκόμματο που θα μου πετάξεις εσύ και τ' αφεντικά σου, θα μου φανεί παντεσπάνι.

Πίσω γορίλα!


Οδηγός αντιμετώπισης κρίσεων

Τι κάνει ο νοικοκύρης όταν αντιμετωπίζει μια κρίση;

Όχι, δεν θα σας πω εγώ, αλλά ο καταλληλότερος για την περίπτωση κ. Βουλγαράκης, του ενός υπουργείου και των -νόμιμων άρα ηθικών- offshores.

Είναι και νοικοκύρης, και κρίση αντιμετώπισε αυτομαστιγώνοντας το πολιτικό του προφίλ. Την κρίση του κόσμου δεν θα την αντιμετωπίσει, ελέω λίστας, αν αποδώσει η αυτομαστίγωση και μπει.

Λέει λοιπόν ο κ. Βουλγαράκης.

Ο νοικοκύρης -το κράτος στην περίπτωσή μας- όταν αντιμετωπίζει κρίση, μειώνει τα έξοδα, αυξάνει τα έσοδα (εν μέσω κρίσης; βαθύτατος στοχασμός εδώ) και αξιοποιεί την περιουσία του.
Τι εννοεί ο νοικοκύρης, τέως υπουργός, αξιοποίηση της περιουσίας; Την πώλησή της. Δικιά του είναι; τι τον νοιάζει;

Ακούσατε ανοικοκύρευτοι που αγωνίζεστε να κρατήσετε το υποθηκευμένο σπίτι σας, μπας κι' αφήσετε ένα κεραμίδι στα παιδιά σας;

Πουλήστε το ρημάδι να πάει στα κομμάτια.

Με τέτοιους πολιτικούς στην εξουσία είναι δυνατόν να προκύψει κάτι στραβό; Θα το ξανακάνεις, όταν θα τελειώσουν με την κρίση. Ήδη συγκροτούνται οι επιτροπές που θα ανακηρύξουν την λήξη της.

Πούλησέ το τώρα, που η αγορά είναι στα πάνω της και θα πάρεις και καλές τιμές από τις offshore που θα τα αγοράσουν, με το κομμάτι ψωμί που... εξαϋλωσαν.

- Νόμιμα, άρα ηθικά, όπως μας λέει ο νοικοκύρης.

Παστρικές νοικοκυρμένες δουλειές.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More