4.11.2009

Ξεκίνησε πρωθυπουργός και έγινε Κωστάκης.

Και όπως μάντεψα τις προάλλες (βουλωμένο γράμμα διαβάζω τελικά), δεν έλειψε και η ρίψη ευθυνών στον ΣΥΡΙΖΑ, στη συζήτηση των αρχηγών στη Βουλή για την ασφάλεια, ο οποίος για όλους τους άλλους πολιτικούς χώρους, είναι υποκινητής των επεισοδίων και όχι μόνο.

Έτσι όπως πάνε θα του φορτώσουν από το Βατοπέδι, ως το άνοιγμα της κερκόπορτας στην Άλωση της Πόλης.

-Τόσο σοβαροί και υπεύθυνοι.

Στάθηκε ο πρωθυπουργός στη δήλωση του Τσίπρα, "ότι οι τράπεζες ασκούν τυφλή βία" για να επιβεβαιώσει την συνάφεια του Σύριζα με τους υποκινητές των ταραχών.

Δηλαδή που διαφωνεί ο κ. πρωθυπουργός;

- Δεν είναι οι τράπεζες κράτος εν κράτει; Δεν νομοθετεί η Βουλή εναντίον πρακτικών αισχροκέρδειάς τους, και οι νόμοι γράφονται στα παλιότερα των κιταπιών τους;

- Οι τακτικές τους και η αναζήτηση του κέρδους έναντι οιουδήποτε κοινωνικού κόστους, δεν μας οδήγησαν στη σημερινή κρίση, η οποία με βιάζει να αλλάξω ζωή προς το χειρότερο;

- Δεν μου ασκείται βία, όταν καλούμαι να πληρώσω τα τοξικά παιχνίδια τους, παρά το γεγονός ότι είναι υπερκερδοφόρες την τελευταία δεκαετία, κι' εγώ αυτό που είδα από αυτή την προκοπή, είναι πανωτόκια και ψιλά γράμματα;

- Δεν μου ασκείται βία, όταν για να συνεχίσει κάποιος να κερδοσκοπεί εις βάρος μου, πρέπει να τον χρηματοδοτήσω εγώ, με χρήματα που θα δανειστώ από τα παιδιά και τα εγγόνια μου, και με όρους και τόκους που θα καθορίσει ο κερδοσκόπος;

Είναι βία φίλτατε, που ξεκίνησες πρωθυπουργός και έγινες Κωστάκης.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More