7.29.2009

Μελέτη επί θεαματικότητας


Λοιπόν για όλους εμάς που δεν πολυπάμε εις τας παραλίας, ο καθένας για τους λόγους του, εγώ για παράδειγμα δεν πάω, γιατί την τελευταία φορά που είχα απλώσει το θεϊκό μου κορμί να το τσουρουφλίσει ο ήλιος, ήρθαν κάτι περίεργοι τύποι με μπλουζάκια της GREENPEACE, με κατέβρεχαν με θαλασσινό νερό, και εεε οπ, εε οπ, με πέταξαν στη θάλασσα. Μετά έστησαν χορό, γιατί έσωσαν λέει μια μεσογειακή φάλαινα. Ήρθαν και τα κανάλια... χαμός.

Όπως αντιλαμβάνεστε ήρθα σε εξαιρετικά δύσκολη θέση και μέχρι να αδυνατίσω -το 2020 με το ρυθμό που ακολουθώ- σε παραλία δεν ξαναπάω. Ή έστω μέχρι να αποκατασταθεί ο πληθυσμός της μεσογειακής φάλαινας και να μην κινδυνεύσω πάλι από τους οικολόγους, για να' μαστε ξηγημένοι.

Για εμάς λοιπόν που δεν πηγαίνουμε στις παραλίες ο καθείς για τους λόγους του όπως προανέφερα και χάνουμε εκτός από το αμμόλουτρο και το οφθαλμόλουτρο, συνιστώ το δελτίο ειδήσεων του STAR.

Διότι εκτός της Πετρούλας, τελευταίως ενέσκηψε και Ελεονώρα Μελέτη, με ντεκολτέ που άμα το δεις, μελετάς άλλα πράγματα, που δεν μπορώ να τα πώ, υπάρχουν και παιδιά.

Το τι μπορεί να κάνει ένα κανάλι για την θεαματικότητα, είναι ερώτημα που δεν έχει απαντηθεί μέχρι σήμερα, πιο κοντά -με απόσταση πάντως- στην απάντηση, είναι το STAR.

Τώρα, μετά την Πετρούλα και την Μελέτη που καλύπτουν τις οφθαλμολογικές ανάγκες του ανδρικού πληθυσμού, ίσως μας δείξουν και τα αμελέτητα του Λιάτσου, προς ικανοποίηση αναλόγων αναγκών του γυναικείου -και όχι μόνο αυτού.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More