7.29.2009

Εγώ δεν έρχομαι.


Εγώ αν ήμουν στη θέση του Σύλβιο, θα δήλωνα παραίτηση.

Όπως και αν ήμουν ο Κλίντον, και έσκαγε στα μούτρα μου το ροζ σκάνδαλο με την Μόνικα.

Δηλαδή τι αξία έχει να είσαι πρωθυπουργός ή πλανητάρχης, και να μην μπορείς να κάνεις, ότι κάνει μέχρι κι' ο Μήτρος απ' την Κείθε Τραχανοπλαγιά;

Δηλαδή έχω την δύναμη να πατήσω ένα κουμπί και να κάνω όλο τον κόσμο, στάχτη και μπούρμπερη, και δεν μπορώ να απλώσω το ξερό μου -και τις λοιπές προεκτάσεις- σε ξένο περιβόλι;

Σιγά τ' αξίωμα τότε.

Παραιτούμαι Θεόδωρε. ΄Η με αφήνετε μόνον μου με την αχλαδιά, η οποία θέλει το κούνημά της, ή καθήστε εσείς να ασχολείστε με προϋπολογισμούς, εγκαίνια και μπαρδάκια στη Βουλή.

Του εραστή ο τράχηλος ζυγό δεν υπομένει, καταλάβετέ το. Κι' αν δεν το καταλαβαίνετε, ψάξτε αλλού πρωθυπουργό ή πλανητάρχη.

Εγώ δεν έρχομαι.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More